ΟΡΕΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

ΞΕΡΟΛΑΚΚΙ – ΒΡΥΣΗ ΚΑΡΑΪΣΚΙΝΗ- ΠΑΠΑ ΡΑΧΗ – ΟΡΟΠΕΔΙΟ ΜΟΥΣΩΝ

Δύσκολη διαδρομή χωρίς σήμανση σε πολλά σημεία. Στο δασικό δρόμο των προηγούμενων διαδρομών (Νο 17-18), οκτώ χιλιόμετρα μετά τη διασταύρωση της «Μπάρας» (ή δύο χιλιόμετρα πριν φτάσουμε στο ρέμα του «Ναούμ»), αριστερά μας και προς τα πίσω, ξεκινάει ένας δρόμος. Εκεί συναντάμε μία ρεματιά και αμέσως μετά τη στροφή της ρεματιάς, αφήνουμε το αυτοκίνητο και ανηφορίζουμε σε μονοπάτι που διακρίνεται στα αριστερά του δρόμου. Σε λίγα λεπτά, βγαίνουμε σε ένα μεγάλο ξέφωτο, που ονομάζεται «Πατραλέξη». Το διασχίζουμε με κατεύθυνση στη θέση « Παπά Ράχη», έχοντας στα δεξιά το ρέμα « Καραϊσκίνη». Αφού ξαναμπούμε στο δάσος, θα συναντήσουμε το μονοπάτι που είναι σημαδεμένο και καταλήγει στη βρύση «Καραϊσκίνη».

Το ακολουθούμε μέχρι να περάσουμε μία βράχινη κόψη στο αριστερό μας χέρι. Στο σημείο αυτό στρίβουμε αριστερά σε στενό, πολύ ανηφορικό και δυσδιάκριτο μονοπάτι, το οποίο κινείται στα ριζά αυτής της κόψης από τη δεξιά πλευρά. Έχοντας πάντα τη βράχινη κόψη στα αριστερά μας και το ρέμα «Καραϊσκίνη» στα δεξιά, φτάνουμε μετά από πορεία μιας περίπου ώρας στη θέση «Παπά Ράχη».
Μετά ακολουθούμε τα κόκκινα σημάδια πάνω στη Ράχη που μας οδηγούν σε 3 περίπου ώρες στο Οροπέδιο των Μουσών.

Η διαδρομή είναι αρκετά κουραστική γιατί έχει σάρα και αρκετή κλίση, ενώ μονοπάτι ουσιαστικά δεν υπάρχει. Η διαδρομή αυτή μπορεί να γίνει για επιστροφή, εάν ανεβούμε στο Οροπέδιο των Μουσών, από το «Ρέμα του Ναούμ», αφού οι αφετηρίες και των δύο διαδρομών πάνω στο δασικό δρόμο είναι κοντινές (περίπου 2 χιλιόμετρα δρόμος ή 25΄ πορεία).