ΟΡΕΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΒΡΟΝΤΟΥΣ – ΚΡΕΒΑΤΙΑ – ΜΠΑΡΜΠΑΛΑΣ

Ακολουθώντας το δρόμο από το χωριό Βροντού προς Αγία Κόρη, στο 4ο χιλιόμετρο, φτάνουμε σε μία διασταύρωση, όπου στα δεξιά μας κατηφορίζει απότομα ένας ασφαλτόδρομος προς την Αγία Τριάδα και την Παλαιά Βροντού. Σε λίγα λεπτά φτάνουμε στον πέτρινο αυλόγυρο της Αγίας Τριάδας (400 μ.). Λίγα μέτρα πριν από την εκκλησία έχει σήμανση που μας πληροφορεί για τη διαδρομή. Στη διαδρομή δεν υπάρχει πηγή με νερό.

Στα 770 μέτρα περίπου, μετά το υψομετρικό κολωνάκι, δεξιά και μέσα στο δάσος, ένα μονοπάτι καταλήγει σε 20΄στην πηγή «Καρούτια».

(Με την παράκαμψη αυτή, ξεφεύγουμε αρκετά από την πορεία μας).

Η πορεία ως τα «Κρεβάτια» (πρόκειται για ένα μεγάλο οροπέδιο) είναι 1 ώρα και 15΄ και γίνεται σε αραιό δάσος. Μέχρι το καταφύγιο που υπάρχει εκεί (950 μ.) η πορεία είναι ανηφορική, αλλά σχετικά εύκολη.

Ακριβώς πάνω από το καταφύγιο, παίρνουμε τη ράχη μέσα σε πανέμορφο πευκόδασος, έχοντας πάντα αριστερά μας το ρέμα «Αγίας Τριάδας». Βαδίζοντας για 2,5-3 περίπου ώρες πάνω στη ράχη και αφού συναντήσουμε μερικά κόκκινα σημάδια στη διαδρομή, φτάνουμε στην κορυφή «Μπαρμπαλάς» (1841 μ.). Αρκετά ανηφορική διαδρομή μιας και ακολουθούμε τη ράχη χωρίς συγκεκριμένο μονοπάτι. Η θέα από την κορυφή προς τις ψηλές κορυφές αλλά και προς τον κάμπο της Πιερίας είναι εκπληκτική. Αν θέλουμε, μπορούμε να συνεχίσουμε από τον «Μπαρμπαλά» για το «Οροπέδιο των Μουσών», ακολουθώντας τη δύσκολη και ανηφορική «Παπά Ράχη».