ΟΡΕΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

ΑΓΙΑ ΚΟΡΗ – ΜΑΣΤΟΡΟΥΛΙ – ΚΛΕΦΤΟΒΡΥΣΗ

Στο 4ο χιλιόμετρο του αυτοκινητόδρομου, που οδηγεί από τη Βροντού στην Αγία Κόρη, αφού περάσουμε τη διασταύρωση για Αγία Τριάδα και Παλαιά Βροντού, στα δεξιά μας ξεκινάει δύσβατος δασικός δρόμος μήκους 13,5 χιλιομέτρων, ο οποίος καταλήγει στο ρέμα του «Αράπη».

Βαδίζοντας τουλάχιστον για 1 ώρα και 30΄ περίπου, πάνω στο δρόμο χωρίς στάσεις κι έχοντας στο αριστερό μας χέρι το ρέμα της «Αγίας Κόρης», φτάνουμε στο σημείο όπου ο δρόμος κατηφορίζει ελαφρά, προτού διασχίσει τη ρεματιά.

Ως εδώ φτάνει και μονοπάτι που κόβει το δρόμο πολλές φορές και μπορούμε να το ακολουθούμε, αν θέλουμε να συντομεύσουμε την πορεία μας. Στα δεξιά μας ανηφορίζει απότομα παλιός δρόμος. Τον ακολουθούμε για 10-15΄ώσπου συναντούμε στα αριστερά μας βέλος με την ένδειξη «νερό» και μονοπάτι που οδηγεί σε λίγα λεπτά στην πηγή «Μαστορούλι» (970 μ.).

Η πηγή στις περιόδους μεγάλης ξηρασίας στερεύει. Συνεχίζοντας στον παλιό αυτό δρόμο, που σε ορισμένα σημεία είναι πολύ ανηφορικός, φτάνουμε σχεδόν στο τέρμα του μέσα στη ρεματιά. Λίγα μέτρα πριν και δεξιά, ανηφορίζουμε σε μονοπάτι πλέον που συναντάει κι αυτό τη ρεματιά, αλλά αρκετά ψηλότερα. Από το «Μαστορούλι» ως εδώ θέλουμε περίπου 50΄-60΄.

Αφού διασχίσουμε τη ρεματιά, το μονοπάτι συνεχίζει από την άλλη πλευρά χωρίς να διακρίνεται πολύ εύκολα. Υπάρχουν όμως λίγα κόκκινα σημάδια που βοηθούν αρκετά.

Βαδίζουμε ανάμεσα στα αραιά και μεγάλα ρόμπολα για 35΄-40΄, μέχρι που φτάνουμε σε ανοιχτό διάσελο, όπου μονοπάτι οριζόντιο συνεχίζει με νότια κατεύθυνση για λίγα λεπτά ακόμα, μέχρι να εμφανιστεί μπροστά μας το ρέμα του «Αράπη» και ψηλότερα η κορυφογραμμή της «Σκούρτας» (2485 μ.). Εδώ πρέπει αρχικά να κατηφορίσουμε για 5΄-10΄ μέσα στη ρεματιά, όσο το δυνατόν πιο αριστερά και κοντά στο βράχο.

Κατόπιν, ακολουθούμε το μονοπάτι προς τα δεξιά και σε 10΄-15΄ φτάνουμε στην «Κλεφτόβρυση» (1380 μ.), στο βάθος της ρεματιάς του «Αράπη» η οποία σε περιόδους μεγάλης ξηρασίας δεν έχει νερό.